NEVÜ’de "Sektörün Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı Programı Öğrencilerinden ve Stajyerlerden Beklentileri” Etkinliği Düzenlendi

02 Haziran 2022 1498
NEVÜ’de "Sektörün Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı Programı Öğrencilerinden ve Stajyerlerden Beklentileri” Etkinliği Düzenlendi

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi (NEVÜ) Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü, "Sektörün Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı Programı Öğrencilerinden ve Stajyerlerden Beklentileri”  etkinliği düzenledi.

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı kapsamında düzenlenen etkinliğe, Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Oğuz Saygın, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Barış İbrahim Dilek, bölüm hocaları  Öğr. Gör. İclal Pomak, Öğr. Gör. Huri Nur Anahtar, Biyomedikal Cihaz Teknoloji Programı Öğr. Gör. Furkan Soysaldı ile çok sayıda öğrenci katıldı.

Etkinlikte Nevşehir Barosu Avukatı ve Aracı Avukat Zehra Soysaldı öğrencilerle bir araya geldi. Zehra Soysaldı, öncelikle eğitim ve iş tecrübelerinden örnekler vererek staj dönemi ve mezuniyet sonrasında öğrencilerin iş hayatına nasıl hazırlanabilecekleri hakkında bilgi verdi. Ayrıca hukuk bürolarındaki çalışma koşullarından bahseden Zehra Soysaldı, program öğrencilerinin büyük bir çoğunluğunun Hukuk Bürolarında staj yapacak olmasından dolayı, bu ortamda çalışacak büro personeli özelliklerinden bahsederek, sektörde “ara eleman” olarak adlandırılan  mezunların,  esasen “ana eleman” olarak nitelendirilmesinin yerinde olacağını söyledi.

Büro personelinde aranacak en önemli özelliğin mesleki özellikten önce kişisel özelliklerin olduğu vurgulayan Zehra Soysaldı, meslekte ne kadar istekli, ne kadar güvenilir olurlarsa o kadar başarılı olacaklarını vurguladı. Etkinlik soru-cevap bölümü ile sona erdi.