NEVÜ Diş Hekimliği Fakültesi’nde Başarılı Öğrenciler Kitap ile Ödüllendirildi





Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi (NEVÜ) Diş Hekimliği Fakültesi’nde 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi ara sınavlarında üstün başarı gösteren öğrenciler, öğretim üyeleri tarafından seçilen kitaplarla ödüllendirildi.
NEVÜ Senatosu tarafından 21 Şubat 2025 tarihinde alınan 2025.06.41 sayılı karar doğrultusunda, öğrencilerin düzenli çalışma alışkanlıklarını teşvik etmek, okuma kültürünü desteklemek ve akademisyen-öğrenci ilişkilerini güçlendirmek amacıyla her dersin ara sınavında en yüksek puanı alan öğrencilere kitap hediye ediliyor. Bu uygulama kapsamında Diş Hekimliği Fakültesi’nde farklı sınıflardan birçok başarılı öğrenci kitapla ödüllendirildi.
Ödül Alan Öğrenciler ve Kitapları
Biyoistatistik dersinde en yüksek notu alan 2. sınıf öğrencileri İhsan Yıldız, Çiğdem Yürük, Halime Nur Tatar ve Nehir Gürbey, Rektör Yardımcısı ve Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Bayram Deviren tarafından “Bir İdam Mahkumunun Son Günü”, “Beyaz Zambaklar Ülkesinde”, “Mahalle Kahvesi” ve “İnsan Ne İle Yaşar” kitaplarıyla ödüllendirildi.
Ağız Mikrobiyolojisi dersinde başarılı olan Adasu Güldalı ve Simge Göçmen, Dr. Öğr. Üyesi Pelin Özmen tarafından “Diş Hekimleri İçin Tıbbi Mikrobiyoloji” kitabına layık görüldü.
Anatomi II ve Topografik Anatomi II derslerinde üstün performans sergileyen 3. sınıf öğrencileri Emine Nur, Hakan Hüviyetli ve Ece Konyalıoğlu ile 2. sınıf öğrencisi Hatice Binboğa, Dr. Öğr. Üyesi Özlem Bozkurt’un takdim ettiği “Diş Hekimleri İçin Anatomi” kitabını aldı.
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi dersinde en yüksek puanı alan 4. sınıf öğrencileri Serkan Aydın ve Elifsu Işıklı, Dr. Öğr. Üyesi Ömer Ülker’den “Martı” ve “Sherlock Holmes” kitaplarını hediye aldı.
Periyodontoloji dersinde başarı gösteren Beyza Birsen ve İrem Kaya ise Dr. Öğr. Üyesi Çağrı Esen tarafından “Martı” ve “Bir Doktorun Anıları” kitaplarıyla ödüllendirildi.
Akademik Başarı ve Okuma Kültürü Destekleniyor
NEVÜ geleneksel hale getirmeyi amaçladığı bu uygulama ile üniversitenin tüm diğer akademik birimlerinde eğitim gören öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra, kitap okuma alışkanlıklarını geliştirmelerini hedefliyor.
Ayrıca öğretim elemanları, öğrencilerin hem mesleki hem de kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak eserleri seçerek eğitim-öğretim sürecine değer katıyor.